Email.

Το Email μας...
r.telxinas@yahoo.gr

Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2017

Τοποθέτηση της ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου για τον προϋπολογισμό του 2018 της ΠΝΑΙ

ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ
ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

Τοποθέτηση της ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου για τον προϋπολογισμό του 2018 της ΠΝΑΙ

Ο προϋπολογισμός του 2018 της Περιφέρειας είναι και κατά δική σας ομολογία εναρμονισμένος με τις οδηγίες κατάρτισης του κρατικού προϋπολογισμού του 2018 και του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής.
Αυτό σημαίνει ότι ο προϋπολογισμός θα στοχεύει αφ’ ενός μεν να προσαρμόζετε, (εσείς δηλαδή) να στριμώχνετε την υλοποίηση και την ιεράρχηση των έργων στις μειωμένες κρατικές επιχορηγήσεις, να περιορίζετε τις λειτουργικές και κοινωνικές δαπάνες, στερώντας πολύτιμες υπηρεσίες και έργα στους νησιώτες και αφ’ ετέρου να επιταχύνετε διαδικασίες στήριξης των επενδύσεων, για να ικανοποιήσετε ανάγκες των επιχειρηματικών ομίλων, ρίχνοντας το βάρος στα ίδια έσοδα, στις Συμπράξεις στις ιδιωτικοποιήσεις και στα κονδύλια από την ΕΕ που εκταμιεύονται μόνο όταν το κεφάλαιο κερδίζει. Αυτοί είναι οι στόχοι του Κρατικού προϋπολογισμού, του Μεσοπρόθεσμου και του δικού σας εναρμονισμένου όπως λέτε προϋπολογισμού.
Αυτούς τους στόχους τους υλοποιείτε ήδη, μέσα από την ανάθεση της διαχείρισης του Φράγματος Γαδουρά στην εταιρεία ΑΚΤΩΡ. Όλες οι υποδομές στη διαχείριση του νερού (αφαλατώσεις κλπ) προορίζονται για εκμετάλλευση από ιδιώτες, γιατί ακριβώς είναι πολύτιμο αγαθό και πουλιέται ακριβά στην αγορά. Το ίδιο συμβαίνει και με τους σχεδιασμούς σας στις μεταφορές. Οι συναντήσεις σας με τους εφοπλιστές, η υποστήριξη της επιδότησής τους με χρήμα από ένα λαό που είναι καταδικασμένος για δεκαετίες στη φτώχεια, στη φοροληστεία, στην ανέχεια. Την ίδια πολιτική έχετε για τη διαχείριση των απορριμμάτων. Στις πλάτες του λαού το κόστος των έργων , στις πλάτες του και η διαχείρισή τους. Το ίδιο και για τα υδατοδρόμια. Ποιοι άραγε να βγούν κερδισμένοι και απ’ αυτήν την υποδομή, όταν υλοποιηθεί? Ποιοι ωφελούνται από τα εκατομμύρια ευρώ που ξοδεύετε στη διαφήμιση του τουρισμού, ο ξενοδοχοϋπάλληλος των 500 ή 600 ευρώ, ή ο ξενοδόχος?
Κοροϊδεύετε τους εργαζόμενους, τους αυτοαπασχολούμενους, τους νησιώτες, ότι οι δικές σας προσπάθειες έχουν στόχο το δικό τους όφελος την ίδια στιγμή που υπηρετείτε με νύχια και με δόντια την πολιτική που τους δημιουργεί τα βασανιστικά τους προβλήματα. Τους μισθούς και τις συντάξεις πείνας, τα νοσοκομεία και τα Κ.Υ. στα νησιά χωρίς το απαραίτητο προσωπικό, χωρίς πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας, χωρίς τακτικές ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, τα πανάκριβα προϊόντα λαϊκής κατανάλωσης. Θα θέλατε να μην υπήρχαν αυτά τα προβλήματα, αλλά υπηρετείτε το σύστημα που τα γεννά.
Ανταποκρίνεστε στο άνοιγμα επενδύσεων που ιεραρχεί ψηλά το κεφάλαιο για την ανάδειξη της χώρας σε μεταφορικό και ενεργειακό κόμβο προς την ΕΕ, όπως έγινε με το Ναυπηγείο της Σύρου. Εξαγγέλλετε έργα που αφορούν την ενέργεια. Δηλαδή το υδροηλεκτρικό εργοστάσιο θα είναι δημόσιο και θα εξασφαλίζει φθηνό ρεύμα στο κόσμο, ή θα παραδοθεί κι αυτό αφού πληρωθεί πανάκριβα από τη τσέπη του λαού πάλι σε ιδιώτες, σε όφελος ποιων λέτε ότι τάχα είναι αυτή η ανάπτυξη ? 
Δεν θα πάψουμε να τονίζουμε κάθε χρόνο την έλλειψη βασικών έργων υποδομών για την αντιπλημμυρική, αντιπυρρική προστασία και την αντισεισμική θωράκιση. Σε όλα τα σχολεία, τις δημόσιες υπηρεσίες και στα κτήρια που είναι πολυσύχναστοι χώροι πρέπει να γίνει προσεισμικός έλεγχος. Χρήματα η ΕΕ δεν διαθέτει για τέτοια έργα γιατί δεν έχουν αειφόρο κερδοφορία. Γιατί αναφέρονται σε υποδομές που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια ζωής του λαού. Δεν είναι επενδύσεις που ανταποκρίνονται στο περιεχόμενο της «δίκαιης ανάπτυξης». 
Επίσης τα επανειλημμένα τροχαία με πολλά ανθρώπινα θύματα στην άσφαλτο, αποκαλύπτουν τη προχειρότητα των έργων που πληρώνει πανάκριβα ο λαός. Αποκαλύπτουν και τις δικές σας ευθύνες στο θέμα συντήρησης και ασφάλειας του οδικού δικτύου. Τα θανατηφόρα ατυχήματα, τα οποία συμβαίνουν τα τελευταία χρόνια στα οδικά δίκτυα των νησιών και τα οποία ξεπερνούν κάθε προηγούμενο δεν συμβαίνουν τυχαία. Στη περιφέρεια Ν.Αιγαίου από έρευνα της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ καταγράφτηκαν 351 επικίνδυνα σημεία 103 στα Δωδεκάνησα και 248 στις Κυκλάδες. Πως αξιοποιήθηκε αυτή η μελέτη για την αποκατάσταση του οδικού δικτύου των νησιών?
Γνωρίζουμε βέβαια ότι ο προγραμματισμός δημόσιων υποδομών και έργων ούτε τις ανάγκες του λαού έχουν κριτήριο, αλλά και η υλοποίηση των όποιων έργων, γίνεται με κριτήριο το κέρδος των κατασκευαστικών ομίλων.

Η θέση της ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ είναι η λειτουργία Ενιαίου Κρατικού Φορέα Κατασκευών , που θα υλοποιεί όλα τα δημόσια έργα υποδομής , με ολοκληρωμένες μελέτες και με γνώμονα τις λαϊκές ανάγκες και όχι την κερδοφορία λίγων μονοπωλιακών ομίλων.Η ασφαλής και γρήγορη κατασκευή των έργων , με συγκριτικά μικρό κόστος, με ριζική βελτίωση των συνθηκών εργασίας, με τήρηση των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας των εργαζομένων στις κατασκευές , της προστασίας του περιβάλλοντος, του πολεοδομικού σχεδιασμού και της ασφάλειας των κατοίκων, προϋποθέτει τη κατάργηση του καπιταλιστικού κέρδους και στο τομέα των κατασκευών, στο πλαίσιο ενός κεντρικού σχεδιασμού μιας λαϊκής οικονομίας.
Αλλά ακόμα και αυτό το έργο όπως το υλοποιείτε εσείς σήμερα δεν μπορούν οι υπηρεσίες να το διεκπεραιώσουν λόγω των τεράστιων ελλείψεων σε προσωπικό.
Η ανοχή στη τραγική υποστελέχωση της Περιφέρειας φαίνεται και από το ποσό των ΚΑΠ, όπου δεν προβλέπεται αντίστοιχη αύξηση του προσωπικού που έχουν έλλειψη οι υπηρεσίες των νησιών μας. Αυτό βέβαια δεν γίνεται κατά λάθος , γιατί το ίδιο το Μεσοπρόθεσμο, βάσει του οποίου καταρτίζεται ο Π/Υ προβλέπει μέχρι το 2021, 4.150 υπαλλήλους λιγότερους απ’ αυτούς που δουλεύουν στους ΟΤΑ. Α΄και Β΄βαθμού, και εσείς οι ίδιοι δηλώνετε στην εισήγηση ότι εναρμονίζεται ο Π/Υ με το Μεσοπρόθεσμο. Υπάρχει τέτοια πίεση ώστε να παρακαμφθούν οι μνημονιακοί νόμοι της απαγόρευσης των προσλήψεων?
Αντίθετα πετύχατε να ψηφιστεί άρθρο στο νόμο των ΔΕΥΑ (άρθρο 91) που δίνει τη δυνατότητα στις Περιφερειακές Αρχές σε νησιωτικές περιοχές να «φορτώνουν» σε υπαλλήλους τους αντικείμενα και άλλων Περιφερειακών Ενοτήτων, χωρίς την συναίνεσή τους.
Και βέβαια θα έρθετε οι ίδιοι ν’ αξιολογήσετε τους υπαλλήλους που γίνονται λάστιχο, πηγαίνοντας από νησί σε νησί, με κριτήρια και στόχους που βασίζονται σε αντεργατικές αποφάσεις. Αυτές οι ελλείψεις δεν αφορούν μόνο τη Περιφέρεια , αλλά και τους Δήμους, που φτάνουν σε σημείο να μη μπορούν να λειτουργήσουν στοιχειωδώς. Ποιος τη πληρώνει, πάλι οι νησιώτες, πάλι στη πλάτη του κόσμου. Παράδειγμα ο μεγάλος αριθμός των προγραμματικών και των διαβαθμιδικών συμβάσεων που διαιωνίζονται, παίρνουν παρατάσεις, όπως και αυτές των επισκευών στα σχολικά κτήρια.
Απέναντι στο μονόδρομό σας, αυτόν της ικανοποίησης των αναγκών του κεφαλαίου, εμείς αντιτάσσουμε την ανάγκη οργάνωσης της πάλης όλων των ανθρώπων του μόχθου μέσα από μια δυνατή συμμαχία, για να μη συμβιβαστούν με τη λογική της ελεημοσύνης, της λογικής μειωμένων απαιτήσεων, αλλά αντίθετα να ανατρέψουν αυτή την αντιλαϊκή πολιτική.
Ρόδος 4/11/2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΙΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ

ΡΟΔΟΣυλλέκτης: http://rokar-rokar.blogspot.gr

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: http://rouvim.blogspot.com/

ΚΡΗΤΗΝΙΑ: http://www.kritinia.gr/

ΙΣΤΡΙΟΣ: http://istrio.blogspot.com/

ΣΟΡΩΝΗ: http://www.ampernalli.gr/

ΕΚΟΦΙΛΜ: http://www.ecofilms.gr/

ΡΟΔΟΣυλλέκτης: http://www.rodosillektis.com/

Η Ομοσπονδία Πολιτιστικών Συλλόγων Ρόδου: http://opsrodou.gr/

ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ: http://www.hamogelo.gr

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ: http://www.pnai.gov.gr

ΔΗΜΟΣ ΡΟΔΟΥ: http://www.rodos.gr/el/